tirsdag 20. mars 2007

Borgar i nord på Bil i Nord

Ja, Ford i Tromsø heter faktisk det. Jeg beklager at jeg ble litt sint til morgen i dag, men det skulle da også bare mangle. Jeg hadde bestilt time på Ford her i byen (Bil i Nord) og troppet opp kl 0800 for å få slipt opp to nye nøkler (trengte ny reservenøkkel etter fadesen i indre Troms for halvannen måned siden.) Det har jeg visst ikke sagt noe om her før, men det handler om et stk. nøkkelknippe som ble liggende igjen på Fjellfroskvannet og en stk. Falken servicemann med brekkjern og en stk reservenøkkel som på mystisk vis var blitt stående igjen i tenninga mens jeg hadde låst bilen med en hovednøkkelen. Nevnte jeg at det også var en stk. frustrert Borgar i nord involvert og tre jenter og en golden retriver som synes det hele var ustyrtelig festlig.

Jeg hadde fått beskjed om at å slipe opp noen nøkler og kode startsperra på dem var en smal sak som de gjorde mens jeg ventet. Og jeg ventet, og jeg ventet og jeg ventet. 1,5 timer ventet jeg! Greit nok at det holdt ordet sitt, men i herrens navn! Hvor lenge skal man egentlig vente når de skal ordne noe mens man venter?! Etter en times venting ble jeg tilbudt en kopp kaffe. Sier ikke mer. Jeg var gretten!

Etter å ha sagt hva jeg mener om servicen på Bil i Nord, slo kundebehandleren av 588 kr på prisen vi hadde avtalt, og jeg kunne ta med meg to nøkler og bare betale for den ene. Ikke så verst kundebehandling tross alt, men gud bedres... Kjenner at jeg fremdeles har et ganske lunkent forhold til det hele. Og alt begynte med den hersens fadesen på Fjellfroskvannet...

Ingen kommentarer: